De motor

DE YAMAHA R6

Motor


Motortype
Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-cilinder, 4-kleppen
Cilinderinhoud 599 cc
Boring x slag 67,0 mm x 42,5 mm
Compressieverhouding 13,1 : 1
Max. vermogen 91,0 kW (123,7 pk) bij 14.500 tpm
Max. koppel 65,7 Nm (6,7 kg-m) bij 10.500 tpm
Smeersysteem Druksmering
Type koppeling Nat, meervoudige platen
Brandstofsysteem Brandstofsysteem
Ontstekingssysteem TCI (digitaal)
Startsysteem Elektrisch
Transmissie Constant mesh, 6 versnellingen
Eindoverbrenging Ketting

Type


Frame
Aluminium Deltabox-frame
Wielophanging, voor Upside-down voorvork, Ø 41 mm
Veerweg, voor 115 mm
Balhoofdhoek 24º
Naloop 97 mm
Wielophanging, achter Achterbrug, (Link-type veersysteem), Enkele schokdemper
Veerweg, achter 120 mm
Remmen, voor Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 310 mm
Remmen, achter Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 220 mm
Bandenmaat, voor 120/70 ZR17M/C (58W)
Bandenmaat, achter 180/55 ZR17M/C (73W)

Afmetingen


Totale lengte
2.040 mm
Totale breedte 705 mm
Totale hoogte 1.095 mm
Zithoogte 850 mm
Wielbasis 1.375 mm
Grondspeling 130 mm
Gewicht rijklaar (inclusief alle vloeistoffen en volle brandstoftank) 189 kg
Inhoud brandstoftank 17 liter
Motorolie hoeveelheid 3,4 liter

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co